Sistem quranda hansı səhvlər edilir?

Şirkətlər bəzən sistem qurarkən müəyyən səhvlərə yol verirlər. Ən çox rast gəlinən səhvlərdən biri, sistem qurulduqda hər şeyin avtomatlaşdırılacağını və insan əməyinə ehtiyac qalmayacağını düşünməkdir. Halbuki, sistem qurmaq insansızlaşdırmaq demək deyil. Sistem qurmaq, mövcud xaos vəziyyətini daha avtomatlaşdırılmış və insan əməyinin azaldığı bir səviyyəyə gətirməkdir.

Bütün avtomatlaşdırma sistemlərində insan əməyini tamamilə sıfıra endirmək qeyri-mümkündür. Məsələn, WhatsApp platformasına nəzər yetirsək, bu tətbiq üçün mükəmməl bir sistem yaradıldığını görərik. Amma yenə də istifadəçilər səhv mesaj göndərə bilər və ya başqa nöqsanlara yol aça bilərlər. WhatsApp sistemi bu səhvləri tamamilə aradan qaldırmasa da, prosesi mümkün qədər səmərəli edir.

Eyni yanaşmanı avtomobillər üçün də tətbiq etmək olar. Avtomobillər nə qədər mükəmməlləşdirilsə də, sürücünün xəta etmə ehtimalı hər zaman qalır. Heç bir avtomobil istehsalçısı bu riskləri tamamilə sıfırlaya bilmir. Bu nümunələr göstərir ki, hər bir sistem insan əməyini azaltmalı, avtomatlaşdırmanı artırmalı və istifadəçi dostu (user-friendly) olmalıdır. Lakin sistemlərin tamamilə xətasız olması gözləntisi real deyil.

Bu prosesdə həm sistemlərin, həm də istifadəçilərin müəyyən öhdəlikləri var. Sistemin effektivliyi üçün 3 addımlıq bir boşluq mövcuddur: bu boşluğun 2 addımını sistem, 1 addımını isə istifadəçi bağlamalıdır. Başqa sözlə, sistemlərin uğurlu olması yalnız onların texnoloji üstünlükləri ilə deyil, həm də istifadəçilərin onlarla necə qarşılıqlı əlaqədə olması ilə bağlıdır. Bu səbəbdən, sistemlər yalnız texniki mükəmməlliyə deyil, həm də insanların istifadəsini asanlaşdırmağa yönəlmiş olmalıdır.